poniedziałek, 24 października 2011

6 dni

Do mojego wyjazdu zostało już tylko 6 dni. Prezenty kupione, ubrania do spakowania przyszykowane, projekt zrobiony do połowy. Prawie wszystkie pożegnania zaliczone, drobne zakupy porobione. Zostało mi się tylko spakować i wyruszyć w poniedziałek na lotnisko. A i wiza dotarła do mnie w nie naruszonym stanie, choć spieprzyli sprawę z dodatkowymi dokumentami bo strasznie wystają:P.

A więc mój lot wygląda tak:

31 październik

8:15 Gdańsk- 10:05 Frankfurt
13:20 Frankfurt- 16:45 Nowy Jork(czas lotu 8:25h)

Nie mogę się już doczekać kiedy wychodząc z lotniska w Nyc pomyślę, że moje marzenia właśnie się spełniają:).

Jeszcze przed wyjazdem dodam posta ze zdjęciami prezentów dla Host Family jeśli oczywiście mój najukochańszy aparat w magiczny sposób ożyje, bo ostatnimi czasy ciągle się psuje i nie chce działać nawet jak ja tego bardzo chcę. Kolejna rzecz na liście do kupienia w USA, która z dnia na dzień się powiększa. Zastanawiam się tylko skąd ja na to kasę wezmę.

2 komentarze:

  1. pożyczaj ten aparat i wstawiaj zdjęcia prezentów! :D fajnie masz że tak szybko będziesz w NYC, ja gdzieś 5 godz później będę:( do zobaczenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. noo juz blisko! ;)) Ja rowne 3 tygodnie. Jutro robie podejscie nr 2 na wylot na wakacje do Hiszpanii ;) 3maj kciuki co by mgly nie bylo;P
    A na zdjecia gift'ów tez czekam, a jak;D odgapie moze jakies pomysły;)

    OdpowiedzUsuń