wtorek, 25 października 2011

Zdjęcia

Tak jak obiecałam dodaję zdjęcia. Udało mi się je zrobić dzisiaj po walce z moim aparatem, ponieważ po wczorajszym popsuciu dzisiaj nagle ożył. Przepraszam za jakość zdjęć.

Kubki dla chłopców. Do środka wsadzę jeszcze słodycze i zapakuję w ozdobny papier.

Misie dla starszych dziewczynek również zapakuję w ozdobny papier.

Grzechotko-gryzak i pluszowa żabka dla najmłodszej.

Mini książka kucharska dla hostki.


Moja torba na podręczny

I torba na bagaż główny.

Hostowi kupię torcik wedlowski i tak jak inne prezenty zapakuję w ozdobny papier. Żeby nie kusiło za bardzo wszystkie słodycze kupię dopiero w piątek lub sobotę.

2 komentarze:

  1. No super! :D walizka ten świetna, mówiła że się nie odróżnia a ma fajne wytłaczane kwiatki:) Już niedługo też dodam moje prezenty:) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mi się czyta takie blogi gdzie ktoś opisuje jak spełnia swoje marzenia. Ciesz się wyjazdem. Nie zamartwiaj się tym co będzie tutaj podczas Twojej nieobecności.
    // zapraszam także do mnie i możesz dodać mojego bloga do swoich obserwowanych blogów Au Pair (bo też nią jestem :D). Pozdrawiam , Marta.

    OdpowiedzUsuń