niedziela, 19 grudnia 2010

Pierwszy przepis, faza pw

Tak jak w tytule zamieszczam pierwszy przepis. Moja wczorajsza kolacja wyglądała tak:

Bułka:
1 jajko
2 łyżki zmielonych otrąb
1 łyżka jogurtu naturalnego
sól do smaku
Łyżeczka proszku do pieczenia

Jajko ubić, dodać otręby, jogurt i proszek z odrobiną soli do smaku i razem wymieszać. Przelać do małej miseczki i wsadzić do mikrofali na około 4 minuty. Ja wkładam na prawie 5 minut.
Po wystygnięciu bułkę wyciągnąć z miseczki i rozkroić.

Na rozkrojoną na trzy części bułkę położyłam po plasterku drobiowej wędliny, plaster ugotowanego jajka, plaster ogórka zielonego i korniszona. Do picia ciepła herbata malinowa.



Bułkę można przygotować na rożne sposoby. Ja wolę właśnie tak jak ja zrobiłam. Mam na dzieję że komuś przyda się ten przepis do urozmaicenia posiłków.
Ja kończę i postaram się jeszcze dziś dodać jakiś przepis. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz