wtorek, 14 grudnia 2010

Po raz pierwszy

Witam,

postanowiłam założyć tego bloga aby podzielić się z wami moimi zmaganiami na już osławionej diecie Dukana. Na samej diecie jestem od października czyli już trzeci miesiąc. Aktualnie stosuję drugą fazę proteiny + warzywa na przemian z samymi proteinami. Jak chyba każdemu tak i mi znudziło mi się jedzenie serków i ciągle tych samych potraw przygotowywanych tylko z dozwolonych składników. Postanowiłam więc, że zacznę gotować urozmaicone posiłki z produktów jakie mam. W zrealizowaniu tego celu pomogły mi różne przepisy, które znajduję na blogach. Jednak postanowiłam trochę je modyfikować i wymyślać coś swojego. W dojściu do upragnionej wagi i przestrzeganiu diety pomaga mi moja niezawodna mama, która też jej przestrzega. Gotujemy na zmianę, więc na blogu będą się również pojawiać zdjęcia potraw, które ona przygotowała. Tak więc zaczynamy. Od dzisiaj pojawiać się będą w miarę regularnie przepisy i zdjęcia potraw, które przygotujemy. Zapraszam do czytania i korzystania.

Pozdrawiam Anita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz