czwartek, 14 lipca 2011

Coś się ruszyło.

Jak w tytule tylko, że nie na APC tylko dostałam maila od rodzinki, że są mną zainteresowani i cały opis. Nie mam pojęcia na jakiej stronie mnie znaleźli bo przeszukałam wszystkie. Rodzinka z Kalifornii, dwója dzieci 5 i 3. Matka menager w Walmart ojciec inżynier w Marines, duży dom, samochód do uzgodnienia i jeśli zdam prawko kalifornijskie. Opieka nad dziećmi robienie im posiłków, sprzątanie po nich. Napisałam im, że jestem w agencji i trochę o sobie, więc teraz czekam na odpowiedź czy nadal są zainteresowani i czy zapiszą się do APC. Jeżeli tak to może już nie długo dołączę do grona szczęśliwie przebywających w USA aupairek. Rodzina wydaje się nawet fajna. Zobaczy się w kolejnych mailach czy coś z tego wyjdzie. Na razie nie ekscytuje się za bardzo, bo wszystko się może zdarzyć.

EDIT:

Normalnie nie wiem co mnie podkusiło ale wpisałam imię i nazwisko hostki z maila w google i co się okazało, że jest to SCAM, a ja się dałam nabrać:) i odpisałam im na maila. Niby IP z kalifornii, ale ten sam mail widnieje na stronie ze scamerami. Dobrze, że podeszłam do tej rodziny z dystansem bo teraz się nie zawiodłam. No nic zostaje mi nadal czekać i nagrać przez weekend nowy filmik lepszy od poprzedniego. Może to coś da i rodziny zaczną się zgłaszać:)

3 komentarze:

  1. Widzisz ;)) Czyli nie ma co sie poddawać! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem:), dlatego się nie poddawałam... ale i tak na razie trzeba zachować spokój bo nie wiem czy w ogóle rodzina zapisze się do APC.

    OdpowiedzUsuń
  3. łłłłeeee szkoda, że scam :( jak zaczęłam czytać to się ucieszyłam, że może trafisz do CA :)

    OdpowiedzUsuń