piątek, 29 lipca 2011

1000 wyświetleń

Wczoraj mój blog przekroczył magiczną liczbę 1000 wyświetleń, może dla niektórych nie jest to dużo, ale dla mnie jest to dowód, że ktoś jednak interesuje się tym blogiem i czyta moje wypociny.



Przejdźmy może do rzeczy mniej przyjemniejszych. Na profilu nadal cisza, filmik nowy wgrany i zaakceptowany przez agencję. Dzisiaj również mieli wprowadzić jakieś zmiany w moim profilu pod względem wieku dzieci, którymi chciałabym się zajmować i jazdy samochodem. W poniedziałek dosyłam jeszcze referencje i postaram się dodać jakieś nowe zdjęcia. Mam nadzieję, że teraz coś ruszy i znajdę swoją wymarzoną rodzinkę jak najszybciej.

A i przy okazji muszę się pochwalić, że dzięki Karolinie w końcu udało mi się dodać tak magiczną i nieosiągalną dla mnie wcześniej rzecz jaką jest pogoda i zegar w menu po prawej stronie:). Karolina jesteś Boska przez duże B ;D :D. Ona wytłumaczyła mi jak użyć to magiczne narzędzie do dodawania takich o to cudów :)

2 komentarze:

  1. ojj jak mi miło, dziękuję, dziękuję :))
    teraz czekamy na drugi zegar i pogodę do Twego przyszłego 'host miasta' :)) zobaczysz, że wszystko będzie tak jak sobie wymarzyłaś, bo marzenia się spełniaja! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo to może teraz mi zdradzicie ten sekret? Ja też próbowałam coś sobie dosać ale zawsze wyskakiwało mi że zły kod wklejam... Będę wdzięczna za instrukcje krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń