piątek, 7 stycznia 2011

Krakersy

Najgorszą rzeczą na diecie jest oczywiście odmawianie sobie ulubionych przekąsek. Mi bardzo ciężko było rzucić chipsy. Dzisiaj dopadł mnie kryzys dietowy i miałam ochotę iść do sklepu i kupić sobie wielką pakę Lays paprykowych. Jednak po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że się nie opłaca i spróbuję zrobić sobie jakąś przekąskę ale dietetyczną i tak wyszły mi a la krakersy. Z tych składników wyszło mi chyba 15 krakersów:

3 jajka
3 czubate łyżki mąki z otrąb(mielone otręby owsiane i pszenne)
łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżka mąki kukurydzianej
sól, pieprz, papryka do smaku

Jajka ubić dodać resztę składników, wymieszać. Całość masy wylać na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i rozsmarować na taki cienki "placek". Piec w piekarniku przez 15 minut w 200 st., następnie pokroić i włożyć do pieczenia na kolejne 15-20 minut. Zależy jak kto lubi ja trzymałam 15 minut.



Nie są może najlepsze, ale jako zamiennik się nadają i mi pozwoliły powstrzymać się przed złamaniem diety.

Smacznego i pozdrawiam!

1 komentarz: